Pinigų grąžinimo garantija

Pinigų grąžinimo garantijos už Break Free pabėgimo kambarius taisyklės:

  1. Norint atgauti pinigus klientas privalo pražaisti visą pabėgimo kambarį ir pats iš jo ištrūkti.
  2. Jei klientas kambaryje piktavališkai neims užuominų arba neklausys žaidimo administratoriaus duodamų nurodymų, pinigai nebus grąžinami. 
  3. Norint atgauti sumokėtus pinigus, visi komandos nariai turės vienbalsiai sutarti, jog kambarys jiems nepatiko arba, kad jie yra nusivylę suteikta paslauga/pramoga.
  4. Visi komandos nariai po žaidimo turės užpildyti klausimynus ir nurodyti priežastis dėl ko pageidauja pinigų grąžinimo. 
  5. Break Free įsipareigoja duoti galimybę kambarį pražaisti iki galo, net ir pasibaigus laikui, išskyrus tokius atvejus, kai: 

        – klientas vėluoja atvykti savo registruotu laiku daugiau nei 10 minučių, 

        – klientas žaidimo metu neima užuominų arba neklauso žaidimo administratoriaus duodamų nurodymų.

  1. Pinigų grąžinimo garantija netaikoma: 

         – atsiskaitant dovanų kuponu,

         – jei visi komandos nariai yra jaunesni nei 18 metų, 

         – už salytės ar pramogų zonos nuomą. 

  1. Klientas gali kreiptis ir reikalauti pinigų grąžinimo ne vėliau kaip išeinant iš Break Free patalpų.
  2. Paslaugos teikėjas įsipareigoja prašymą išnagrinėti ir pinigus grąžinti į kliento nurodytą banko sąskaitą per tris darbo dienas. 

Pinigų grąžinimo garantijos už Break Free galvosūkių dėžes taisyklės:

  1. Norint atgauti pinigus klientas privalo išspręsti visą galvosūkių dėžę.
  2. Break Free įsipareigoja telefonu suteikti klientui užuominas/pagalbas visomis savaitės dienomis nuo 10:00 val. iki 22:00 val. 
  3. Norint atgauti sumokėtus pinigus, visi dalyviai, sprendę dėžę, vienbalsiai turi sutarti, jog galvosūkių dėžė jiems nepatiko arba, kad jie yra nusivylę suteikta paslauga/pramoga.
  4. Visi komandos nariai sprendę dėžę turės užpildyti klausimynus ir nurodyti priežastis dėl ko pageidauja pinigų grąžinimo. 
  5. Pinigų grąžinimo garantija netaikoma: 

       – atsiskaitant dovanų kuponu, 

       – už galvosūkių dėžės pristatymą,

       – jei klientas pažeidė galvosūkių dėžės nuomos sutarties sąlygas, 

       – jei visi dėžę sprendę asmenys buvo jaunesni nei 18 m. 

  1. Klientas gali kreiptis ir reikalauti pinigų grąžinimo ne vėliau kaip iki dėžės grąžinimo momento.
  2. Paslaugos teikėjas įsipareigoja prašymą išnagrinėti ir pinigus grąžinti į kliento nurodytą banko sąskaitą per tris darbo dienas.
Rezervacija