Pinigų grąžinimo garantijos už Break Free pabėgimo kambarius taisyklės:
- Norint atgauti pinigus klientas privalo pražaisti visą pabėgimo kambarį ir pats iš jo ištrūkti.
- Jei klientas kambaryje piktavališkai neims užuominų arba neklausys žaidimo administratoriaus duodamų nurodymų, pinigai nebus grąžinami.
- Norint atgauti sumokėtus pinigus, visi komandos nariai turės vienbalsiai sutarti, jog kambarys jiems nepatiko arba, kad jie yra nusivylę suteikta paslauga/pramoga.
- Visi komandos nariai po žaidimo turės užpildyti klausimynus ir nurodyti priežastis dėl ko pageidauja pinigų grąžinimo.
- Break Free įsipareigoja duoti galimybę kambarį pražaisti iki galo, net ir pasibaigus laikui, išskyrus tokius atvejus, kai:
– klientas vėluoja atvykti savo registruotu laiku daugiau nei 10 minučių,
– klientas žaidimo metu neima užuominų arba neklauso žaidimo administratoriaus duodamų nurodymų.
- Pinigų grąžinimo garantija netaikoma:
– atsiskaitant dovanų kuponu,
– jei visi komandos nariai yra jaunesni nei 18 metų,
– už salytės ar pramogų zonos nuomą.
- Klientas gali kreiptis ir reikalauti pinigų grąžinimo ne vėliau kaip išeinant iš Break Free patalpų.
- Paslaugos teikėjas įsipareigoja prašymą išnagrinėti ir pinigus grąžinti į kliento nurodytą banko sąskaitą per tris darbo dienas.
Pinigų grąžinimo garantijos už Break Free galvosūkių dėžes taisyklės:
- Norint atgauti pinigus klientas privalo išspręsti visą galvosūkių dėžę.
- Break Free įsipareigoja telefonu suteikti klientui užuominas/pagalbas visomis savaitės dienomis nuo 10:00 val. iki 22:00 val.
- Norint atgauti sumokėtus pinigus, visi dalyviai, sprendę dėžę, vienbalsiai turi sutarti, jog galvosūkių dėžė jiems nepatiko arba, kad jie yra nusivylę suteikta paslauga/pramoga.
- Visi komandos nariai sprendę dėžę turės užpildyti klausimynus ir nurodyti priežastis dėl ko pageidauja pinigų grąžinimo.
- Pinigų grąžinimo garantija netaikoma:
– atsiskaitant dovanų kuponu,
– už galvosūkių dėžės pristatymą,
– jei klientas pažeidė galvosūkių dėžės nuomos sutarties sąlygas,
– jei visi dėžę sprendę asmenys buvo jaunesni nei 18 m.
- Klientas gali kreiptis ir reikalauti pinigų grąžinimo ne vėliau kaip iki dėžės grąžinimo momento.
- Paslaugos teikėjas įsipareigoja prašymą išnagrinėti ir pinigus grąžinti į kliento nurodytą banko sąskaitą per tris darbo dienas.